2016. március 19., szombat

XVII. fejezet: Reggeli készülődés

Úgy éreztem magam, mintha az egész éjszaka, mindössze egyetlen óra lett volna. Louis horkolása miatt Harry mellettem aludt. Apropó Harry! Harry békésen szunyókált mellettem. A karja a hasamon, a feje pedig az én párnámon volt. Ő se aludt jól az éjjel. A kezét leemeltem a hasamról, és kibújtam az ágyból. Harry azonnal elfoglalta a teljes ágyat. Kiosontam a nappaliba, ahol már Nicol, Niall, Liam és Louis is kint volt.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik.
-Neked is!-köszöntek vissza.
-Harry?-kérdezte Louis.
-Az ágyamban húzza a lóbőrt.
-De miért?
-A fél hajnalt végighorgoltad, és nem bírt megmaradni a szobájában, nálam pedig kicsit már halkabb volt a horkolásod.
-Miről beszélsz?-kérdezte Liam.
-Hát ti messzebb vagytok Louis szobájától.
-Én se hallottam.-mondta Nicol.
-Azt gondoltok amit akartok!-mondtam bosszúsan.
-Ne haragudj, Vicky!-mondta Louis.
-Semmi gond, nem tehetsz róla.
Mintegy végszóra, Harry a szemét dörzsölve, és ásítva lépett ki a szobámból.
-Louis, mondd te előző életedben elefánt voltál?-kérdezte Harry.
-Bocsi haver, tényleg, csak irtó fáradt voltam. -szabadkozott Louis.
-Nem gond. Vicky befogadott hajnalban.-mondta, és játékosan oldalba bökött a könyökével, ugyanis mellettem állt.
-Mi a mai program?-kérdezte Nicol.
-Mivel holnap koncert, ezért ma próbálni fogunk.-adta meg a választ Liam.
-Az csak a kérdés, hogy ti velünk jöttök, vagy megint várost néztek?-kérdezte Niall.
-Én szívesen elmegyek veletek.-mondta Nico.
-Én is.-válaszoltam.
-Oké! Most van nyolc óra, Daniel egy óra múlva itt lesz értünk.-jelentette be Louis, aki a telefonját nyomkodta, valószínűleg Daniellel SMS-ezett.
Mindannyian bementünk a szobáinkba, illetve valaki elfoglalta a fürdőszobát. A bőröndöm és a szekrény között megtett ideg beteg rohangálásomban próbáltam eldönteni, hogy mit vegyek fel. Csak ekkor jutott eszembe, hogy nem ártana, ha megnézném milyen idő van odakint. Elhúztam a függönyt, és kitártam az ablakot, ugyanis szellőztetni is kell. A hó éjjel is esett, de most szerencsére alább hagyott.❄ A hideg szél szinte azonnal megcsapott, ezért gyorsan vissza is csuktam az ablakot. A szellőztetést majd megoldom akkor, amikor a fürdőszobában leszek.
A hidegre való tekintettel egy vastag barna farmert készítettem ki, alá egy harisnyát, biztos ami biztos, ne fázzak. Egy drapp színű garbó mellett szólt még a választásom. Egy fekete kötött pulcsit is kikészítettem az ágyamra. Megragadtam a neszesszerem, és reménykedve, hogy nem foglalt a fürdő, bekopogtam az ajtón.
-Még öt perc és végzek!-hallatszott Liam válasza.
-Oké!-válaszoltam.
Leültem addig a kanapéra a nappaliba. ☕ Louis kávét főzött a konyhában, ezért az illat belengte az egész lakosztályt.
Liam végül tényleg hamar végzett, egy törölközőt a dereka köré csavart, és így jött ki a fürdőből, majd egyenesen a szobájába ment be.
Bezártam magam mögött az ajtót, és megnyitottam a vizet. Levetkőztem gyorsan, és beálltam a zuhany alá. Hiába élveztem volna ki a meleg víz jótékony ellazító hatását, sietnem kellett, mert a többiek is szerettek volna már jönni.
-Liam, az ég áldjon meg, mit csinálsz ennyi ideig?-kérdezte bosszúsan Haz.
-Már nem Liam van bent, hanem Victoria.-hallottam Louis hangját, én pedig remegtem a nevetéstől.
-Ja, akkor bocsi Vicky, fürödj csak!
-Nem, én bocsi, nem akartam eléd bevágni.
-No problem!
Gyorsan letusoltam magamról a hab fürdőt, és egy törölközőt tekertem magam köré. Fogat mostam, összekapkodtam a cuccaimat, és kiléptem a gőzből. Harry az ajtóban állt, és egy pillanatra elidőzött tekintete rajtam. Elpirultam, majd gyorsan a szobámba mentem. Bent alaposabban megtörölköztem, megfésülködtem, és felöltöztem. A tükör előtt egy minimális sminket vittem fel az arcomra. Csak egy kis száj fény, alapozó, és szempilla spirál.Lófarokba felkötöttem a hajam, és kimentem a konyhába. Elvettem a kávémat, és csatlakoztam Liamhez, Nicolhoz és Niallhöz, akik szintén a kávéjukat iszogatták. A fürdőből Louis lépett ki, Harry végzett már, pár perc múlva mindketten csatlakoztak hozzánk. Felvettük a csizmáinkat, és a táskáinkkal a kezünkben kiléptünk a lakosztályunkból. Lesétáltunk a szálloda elé, ahol már várt minket Daniel.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a kommentet! És örülök, hogy tetszik ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincsmit ! bár énis ilyen jo lennék benne :) remélem még sok rész lesz .most meg szerettem az olvasást :)

      Törlés