2016. január 1., péntek

VIII.fejezet: Egy érintés

Még egy darabig beszélgettünk, majd Nicol rontott be a szobába.
-Legyőztem sorozatban háromszor Niallt!-mondta.
-Csak mert hagytam!-jött be Niall is.
-Aha, akkor nem kiabáltad volna egyfolytában, hogy Louis, Liam segítsetek!-vágott vissza Nico.
-Csak megjátszottam!
-Niall, sokkal tisztességesebb, ha bevallod, hogy Nicol megvert.-szólt közbe Harry is.
-Jól van na!-morogta a szőke srác durcásan.

Visszamentek a nappaliba, én pedig hoztam a telómat és csatlakoztam hozzájuk. Megálltam az ajtókeretnek támaszkodva, és elindítottam a zenelejátszót. Felcsendült a  History, mi pedig elkezdtünk énekelni. Először Nicol és Niall, majd Liam és Harry végül pedig Louis is csatlakozott. Végig énekeltük az egész számot.
-Legyen a Rock Me!-kért meg Liam.
Elindítottam a Rock Met. Fura, Harry a refrénnél mindig engem nézett.
-Stockholm Syndrom?-kérdezte Nico.
-Benne vagyok!
Ezt a számot is elénekeltük.
-Cloudshoz mit szóltok?-kérdezte Niall.
-Oké!
Majd a No Conrol következett Louis kérésére.
A végére Harry dala maradt.
-A Perfect, jó?-kérte, és mélyen a szemembe nézett.
Az első refrénen voltunk túl, mikor Harry felállt a kanapéról, és mellém állt. Egymás felé fordulva énekeltük a második refrént. Az utolsót pedig duettban énekeltük el.
Befejeződött a dal, de Harry még énekelt egy sort, közben pedig folyton engem nézett, mint végig a dal közben.
-You're perfect for me!-ez volt az utolsó sora.
Leültünk filmet nézni. A fiúk kérésére a Feláldozhatók 2-t néztük meg. A film vége felé éreztem, hogy piszok fáradt vagyok, de küzdöttem. Majd elaludtam valaki vállán. Csak remélni merem, hogy nem Harryén, hanem Nicolén.
-Victoria!
-Vicky!
-Ébresztő!
Az egyik hang gazdája megsimogatta az arcom.-hát ez nem Nicol az biztos.
Túlságosan fáradt voltam, ahhoz, hogy válaszoljak, ezért inkább visszaaludtam. Még éreztem, hogy valaki lekapcsolja a villanyt, és rám terít egy takarót, majd megsimogatta a hajam.
~•~
Másnap reggel a nappaliban ébredtem. Kibotorkáltam a konyhába, ahol Liamet találtam.

-Jó reggelt!-köszöntünk egyszerre.
-Este jól bealudtál! Nicol és Harry megpróbált felébreszteni, de nem hagytad magad.
-Aha. Valami rémlik, hogy filmet néztünk.
-Aha, előtte meg egy jót énekeltünk.
-Igen, oké, megvan!
-Kérsz kávét?-kérdezte.
-Igen, kérek szépen.
A következő érkező Nicol volt, aki azonnal a mosdó felé vette az irányt.
Majd Harry lépett ki pizsiben. Egy szürke rövidujjuban és egy fekete rövid gatyában. Megdörzsölte a szemét, és leült egy székre.
-Jó reggelt mindenkinek! Louis nekem is csinálnál egy kávét?
-Jó reggelt neked is! Igen persze!-válaszolt Louis.
-Jó reggelt!-köszöntem én is neki.
-Hallod, te aztán tudsz aludni!-mondta nevetve. -Elalszol a vállamon, majd még tíz perc duruzsolás után se ébredsz fel. Nicollal pedig próbálkoztunk!
Basszus muszáj volt pont balra dőlnöm!?
-Bocsi!-mondtam bánakozva.
-Semmi.
Nicol és Niall egyszerre léptek ki a fürdőből, illetve a szobájából. Egy üres csésze felborult, erre pedig Liam ébredt fel, és csatlakozott hozzánk.
Kávézás után bementem a szobánkba, magammal rángatva Nicolt is. Becsuktam az ajtót, és letámadtam.
-Mi a szart csináltam este?
-Hát...elaludtál Harry vállán, majd ketten megpróbáltunk felébreszteni, de nem tudtunk. Harry még énekelt is neked. Majd Liam ötletére békén hagytunk. Harry még azt mondta, hogy terít rád egy takarót, de akkor már nem voltam ott.
-Basszus!
-Mi az?
-Ja csak úgy általában.
Harry kétszer is megsimogatta az arcom! Basszus!
Niall után bementem a fürdőbe, hogy rendbe hozzam magam. Éppen tusoltam, amikor valaki dörömbölt az ajtón.
-Niall, siess már!-ordította Louis.
-Őöö...Victoria vagyok, Niall már nincs itt.
-Jaj, bocsesz Vicky, nem akartam zavarni.
-Várj! Hogy hogy Vickynek hívsz? Mármint nem zavar csak érdekel.
-Harry folyton így beszél rólad, ezért.
-Louis! Ez szakmai titok!-hallottam Harry hangját, aki komoly akart lenni, de lehetett hallani, hogy a nevetést próbálja magában tartani.
-Igen is Kapitány!-mondta Louis.
Befejeztem a zuhanyzást, megtörölköztem, és felöltöztem. Farmer inget, és egy fekete cica nacit vettem fel. Fogat mostam és átadtam a fürdőszobát a padlón ülő Harrynek. Visszamentem a szobánkba, és pakoltam egy kicsit. Nicol bent volt, és a szüleivel beszélt, ezért a telómmal a kezemben kimentem a nappaliba. És felhívtam én is anyáékat.
-Kivel beszéltél?-kérdezte Niall, mikor végeztem.
-A szüleimmel.
-Liam! Nem csak én szoktam felhívni anyámat, Victoria is most beszélt a szüleivel. Abbahagyhatod az oltogatásomat.-támadta le Niall Liamet.
-Jól van, befoghatod!-mondta lekezelően Liam.
-Hova megyünk reggelizni?-kérdezte Harry, terelve.
-Hm. A palacsintával hogy álltok?-kérdeztem.
-Ki emlegetett palacsintát?-kérdezte Nicol, a szobájából kilépve.
-Nyami!-lelkesedett be Liam is.
-Ha nagyon muszáj!-játszotta meg magát Loui.
-Jól hangzik!-mondta Niall is.
Így felvettük a kabátokat, cipőket, és felkerekedtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése