2015. december 31., csütörtök

V. fejezet: Ismerkedés

-Sziasztok!-köszönt nekünk Harry, és villantott egy csibész mosolyt.
-Szia!-vágtuk rá egyszerre Nicollal.
Majd Niall (Nicol majdnem szívrohamot kapott), Louis végül pedig Liam szállt le. Miután mindenki köszönt mindenkinek, Harry megfogta a bőröndömet és bevitte a buszba, így tett Liam is Nicol cuccával. A busz hatalmas volt. Öt szoba, egy fürdő, egy konyha és egy nappali ebből állt belülről. Meg persze egy irtó kényelmesnek tűnő volán. 
 Ez lenne a nappali.
A srácok bevitték a bőröndöket az ötödik szobába.
-Ez Zayné volt, de mivel elég nagy, gondoltuk, hogy elfértek itt.-magyarázott Niall, aki időközben csatlakozott hozzánk.
A szoba valóban hatalmas volt, mint minden a buszon.
-Köszönjük!-mondta Nicol.
-Igen ez tökéletes!-mondtam lelkesen.
A fiúk magunkra hagytak minket, mi pedig kicsomagoltunk. Egy kétszemélyes kihúzható heverő, egy kanapé, egy íróasztal, két szék, egy nagy szekrény és egy tv van a szobánkban.
Körülnéztünk, majd kimentünk a srácokhoz a nappaliba. Louis éppen kávét főzött. Mind a hatan a kezünkben egy csészével, leültünk a két kanapéra. Niall, Liam és Louis valamint Nicol, Harry és én ültünk egymás mellett. Harry ül mellettem! Ha nem húzódnék a kanapé karfája felé, akkor a lábaink összeértek volna.
-Minket valószínű, hogy ismertek, de ti meséljetek magatokról.-mondta Liam.
Összenéztünk Nicollal, és bólintottam, hogy nyugodtan kezdheti ő.
-Nicol Armendy a teljes nevem, és 19 éves vagyok. Vicky a legjobb barátnőm és mellesleg egy évfolyamba járunk. Van öcsém, aki most 11 éves. Jamesnek hívják, és kicsit idegesítő tud lenni. Apukám séf, anyukám pedig titkárnő. Van egy husky kutyusom, Abbie. Hm, szeretek olvasni, és zenét hallgatni. Röviden ennyi lenne rólam.
-Jaj, husky! Mázlista vagy!-mondta Niall.
-Ja, Niall oda van a huskykért.-jegyezte meg Liam.
-Te is mesélj magadról!-kért meg Harry, és a szemembe nézett. Gyönyörű a szeme, szép zöld.
-Vicroria Swiss lennék. 18 éves vagyok. Van egy nővérem Ricky, de ő Spanyolországban él, ezért ritkán látom. Sajnos nekem nincs állatom, pontosabban volt egy hörcsögöm, csak meghalt. Anyukám könyvelő, apu pedig ingatlanos. Én is szeretek olvasni, és zenét hallgatni. Mellette pedig blogolok is.
-Harrynek is volt egy Hörcsög nevű hörije.-mondta röhögve Louis.
-Találó név!-nevettem én is.
-Jól van na!-mondta kicsit durcásan Harry.
Megittuk a kávékat én pedig el akartam mosogatni, de Louis nem engedte.
-Hagyd csak, ti pihenni jöttetek.
-Köszönöm.-mondtam.
-Mi mára a tervetek?-kérdezte Nicol.
-Semmi különös.Mindenki azt csinál amit akar. Csak este felé jön meg a sofőr. Mert mi nem vezethetnénk túl sokat ezt a járgányt.
-Aha.-mondta eltöprengve. Van kedvetek kiruccanni egy kicsit? Felülhetnénk a London Eyera...
-Én inkább vásárolgatnék, de mehetünk oda is.
-Srácok?-kérdeztem.
-Nekem jó!-mondta Niall.
-Oké!-válaszolt Liam.
Harry is beleegyezett.
-Bocsesz nekem van egy kis elintéznivalóm.-mondta Louis sajnálkozva.
-Semmi baj.-mondta Nicol megértően.
A három tag és persze mi is öltözködni kezdtünk. Harry még egy szürke sapit is felvett.
Kiléptünk a buszból, és a London Eye felé vettük az irányt. Csak 600 métert kellett sétálnunk, átmentünk egy hídon, és ott álltunk az óriáskerék lábánál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése