2015. december 29., kedd

II. fejezet: Szervezés

Nicol hamarosan hazament. Én pedig rendet raktam a szobámban. Majd nekiálltam a vacsorának. Jó ötletnek bizonyult, ha meg akartam lágyítani a szüleimet.
Hamarosan be is futott anya és apa is.
-Mi a helyzet, Vic?
Gondoltam bele is vágok a közepébe.
-Nicollal nyertünk kettő turné jegyet.
-Hát ez szuper!-lelkesedett be anyu.
Hát ez eddig sima ügynek tűnik.
-És kivel tartotok?
-Ha hiszitek, hanem a One Directionnal.
-De hisz ez remek!-örült apa is.-És mikor indultok?
-Két nap múlva.. Elengedtek?
-Miért ne engednénk el? Jók a jegyeid, nincs veled semmi baj.
-Köszönöm!-mondtam és a szüleim nyakába ugrottam.
Megvacsoráztunk, elmosogattam, majd visszamentem a szobámba. És felhívtam Nicot.
-Szia! Nálad mi a helyzet?-kérdezte.
-Sima ügy volt. És nálad?
-Nálam is minden rendben ment.
-Akkor jó! Mit szolnál hozzá, ha nálunk aludnál az utolsó napon, hogy együtt mehessünk el a megbeszélt helyre. Anyáék biztos megengednék. Holnap fel is hívom Harryt, hogy egyeztessek vele. Vagy te szeretnéd?
-Ez tök jó ötlet. Nem, hívd csak fel te.
-Óh. Köszi.
-Nincs mit. De most le kell tennem, mert mindjárt vacsizunk.
-Rendben, akkor majd holnap beszélünk.
-Oké! Szia.
Letusoltam, majd blogoltam egy kicsit. Majd tízkor lefeküdtem aludni.
~•~
Másnap anyával elmentünk bevásárolni néhány cuccot. Vettünk egy világoskék pulcsit, és egy fekete szoknyát, meg egy London feliratos pólót, egy piros busszal. Benéztünk egy élelmiszer boltba is. Mikor végeztünk, beültünk egy cukrászdába.
Majd hazamentünk. Kipakoltunk, én pedig nekiálltam összepakolni. A létező összes ruhámat elpakoltam egy kis túlzással. Beraktam még egy magassarkút, egy csizmát, egy mamuszt, és egy gumicsizmát is.
A nagy kupiban leültem az ágyamra és felhívtam a számot, amit múltkor Harry vett fel.
-Haló! Itt Louis.
-Á. Én Victoria Swiss vagyok. Én és a barátnőm találtuk meg a turné jegyeket. Tegnap már beszéltem Harryvel, csak a részleteket még nem tudjuk.
-Oké! Gratulálok nektek. Akkor adom is Harryt.
-Köszönöm!

-Szia Victoria!
-Szia Harry.
-Szerintem is nyugodtan tegeződjünk. Nem sokkal lehetek idősebb.
-Rendben!-mondtam és felnevettem. Hol találkozzunk holnap után?
-A Big Ben jó lesz nektek?
-Tökéletes, persze.
-Akkor ott találkozunk!-mondta.
-Szia Harry!
-Szia!-mondta.
A háttérben Louis szólalt meg:
-Hány évesek?
A többit már nem hallottam. De akkor is khöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése